2010-10-03

I Am Not a Robot






Den här veckan har gått så fort!

I måndags kom Jonas till mig i Stockholm, det var mysigt! Vi åkte till IKEA bland annat, så nu har jag ett köksbord! På torsdag morgon skulle Jonas åka hem, men det var lättare sagt än gjort. Strömavbrott på t-banan så vi hamna i Västra Skogen där det skulle komma extrabussar, men det kom inga bussar på över 30minuter då var det 20min kvar tills Jonas tåg skulle gå. Tillslut lyckades vi slå oss fram och få en taxi till t-centralen, en väldigt snäll tjej betalade taxin och hoppades på att få ersättning från SL. Så jag och Jonas sprang, 3min kvar tills tågets avgång! Vi hann i sista sekund. En väldigt hektisk morgon:P Ibland saknar man att bo på landet.

På Torsdagseftermiddagen fick jag mer besök av Helena, Robert, Madde och Tove. Det tittade på Öppet hus som var på min skola, sen sov de över i min trånga lya men det gick:) Blev 5 timmar på Kista Galleria på fredagen, sen några timmar med bil hem till Göttorp. Plockade kantareller med Jonas och Molly, mums^^

Har tillbringat större delen av den här söndagen med att åka tåg och t-bana! Imorgon blir det till att fixa med praktikplats, nu är jag trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar