2010-10-18

Sjukhus


Skulle åka hem i Fredags, men när jag sitter på tåget säger dom att det är inställt. Något med sprickor i hjulen på InterCity tågen, så alla InterCity tåg ställdes in. Jag sprang hit och dit på Stockholms central, massor med folk som inte visste hur dom skulle ta sig dit dom skulle. Tillslut i sista sekund när tåget börjar rulla hinner jag med ett X2000 som skulle till Skövde, fick sitta på golvet hela vägen men var framme en halvtimme tidigare än planerat :) Jag blev glad bara av att få komma hem till Jonas! Var på snabbvisit hos mamma igår också, hon fyllde år!

Idag åkte jag till Karolinska Universitetssjukhuset i Solna för att fortsätta med min allergivaccination mot timotej. Men det var ju lättare sagt än gjort, massa krångel med papper och att det gått för lång tid sen sist jag tog spruta, så ville dom ta blodprov vilket gick mindre bra! Ingen rolig start på min vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar