2010-11-15

Måndag

Idag på morgonen/förmiddagen hade vi Eva-Lena som har ergonomi med oss. Sist hon var på skolan var första veckan då jag svimmade efter att ha haft stretching, första gången i hela mitt liv jag svimmat. Så idag när vi gör stretch-övningar så svimmar Sara som ser ut som en spaghetti när hon faller ihop och vaknar inte till liv förrän efter 30sekunder. Jag fick lite panik och trodde jag skulle svimma igen men jag klarade mig den här gången. Vi försökte komma på varför både hon och jag svimmade efter övningarna och enda förklaringen är att vi inte ätit någon frukost och att det var dålig luft i rummet. Så frågade vi Eva-Lena om det brukar hända hennes elever och klienter, men det har bara hänt i våran klass att någon svimmar. Haha!

Kom precis hem från skolan, gick ut med grannens hund Libra en sväng i regnet.
Snart ska jag åka och möta Jonas! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar