2010-12-02

Hårologi





Studiebesök på Hårologi i Spånga idag! Fick åka pendeltåg för första gången, hoho^^ Det var sinnessjukt kallt ute idag, men vi fick varm choklad när vi var framme på Hårologi. Vi fick göra ett test med deras "Hair test center". De tog ett hårstrå så analysera maskinen det och kunde säga vilken styrka och sträckbarhet man hade på sitt hår. Jag hade 5.7/10, det är rätt bra ändå. Sen fick man ett schampo och balsam plus lite tillsatser man skulle hälla i schampot beroende på vad man fick för resultat. Jag skulle tydligen ha magnesium eller nåt för mitt feta hår! Så nu har jag snart ett lager med schampo+balsam.

Tillbaka i skolan hade vi lite eget arbete. Så jag klippte om min docka^^

Jag bakade kladdkaka igår i min micro, blev galet god! Men nu sitter jag här med massa kladdkaka och kan inte sluta äta.

1 kommentar:

  1. Hej! Bella hälsar att hon kan vara din "provdocka" nästa gång=)

    Kram!

    SvaraRadera