2011-03-31

Chewbacca

Åkte mot skolan vid nio i morse. Av någon anledning hängde inte min hjärna med så jag gick inte av i Islandstorget utan åker vidare till Blackeberg, där nästa t-bana tillbaka inte går förrän om 9 minuter, kände mig asdum! Haha!

Vi hade lite städning, fika med det få elever som va på skolan idag och så kolla vi på lite klippteknik. Sen hade jag en kund klockan ett, en så härlig dam som jag klippt förut "Jag var såå nöjd senast du klippte mig, jag ska ha dig tills du slutar på skolan" så cool 75+ dam! Så ska jag bli om jag kommer bli så gammal^^ Sen hade jag en till damklippning! Efter det vid klockan fem så fortsatte jag färga mina SM-dockor. Gick från skolan vid sju och åkte till Kista, rekordshopping till Robert och pappa. Sen lite matsäck till mig på min 5 timmars bussresa hem imorgon!

Kolla min snygga t-shirt som Jonas köpte till mig när han va i Australien. Chewbacca säger "So that's a cut, wash & blow dry for next monday"
Köpte mig en mp3-spelare på Teknikmagasinet idag, 129kr! wohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar