2011-03-19

Ramlar

Kände igår morse att det klia lite i halsen, så tänkte att nu blir jag väl sjuk! När jag kom hem från skolan gick jag och handla i snökaoset. När jag nästan är hemma igen så ramlar jag, har klarat mig hela vintern tills igår! Så nu har jag jätteont i höger skinka, ajje ><

Sen känner jag hur jag blir febrig, snuvig och får ont i halsen! Så sov halva kvällen, var vaken och titta på Lets Dance och Big Brother och sen sov jag igen. Känner mig lite piggare idag men inte mycket. Hoppas jag blir frisk tills på måndag när Jonas kommer. Dricker grönt te med honung (blä) kanske hjälper mig att bli frisk.

Har städat idag, gjorde ju det för en vecka sen. Men var lika dammigt och stökigt igen!
Har även skurit lite hår från min docka. Ska ha den på SM till "Frisyrdesign", så har fönat, fönat & lockat. Nu orkar jag inte mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar