2011-05-01

Maj maj måne


I Fredags åt jag och Jenny på Hardrock! God mat var det, men vi blev båda mätta efter förrätten så det blev inte mycket ätet på huvudrätten^^ Lördag var vi uppe med tuppen, eller Jenny var det iaf. Jag är morgontrött som vanligt. Vi gick på Kista Galleria, sen hem och äta, fixa Jennys hår och lite förfest hos mig innan utgång på Berns, för vi frös så mycket att vi inte orkade leta efter något bättre ställe.

Men jag har inte mycket till övers för Stockholms uteliv. Har iofs bara varit på Fashing, Medis, Sturecompagniet och Berns. Enda som dög musikmässigt var Sturecompagniet. Men resten kan ju skita ner sig! Saknar ett vanligt ställe som Stadt i Lidköping, med flera dansgolv med bra musik som man kan dansa till. Så nästa gång tänker jag festa hemma! Där man får dansa och människor är vanliga. Stor suck på Stockholms uteliv säger jag.

2 kommentarer:

  1. då tycker jag att du borde komma hem någon av de två kommande helgerna och festa med mig för då är jag leeeeeeeedig! hihi

    SvaraRadera
  2. Ja, hade gärna det. Men så dyrt med biljetter och har inte råd :( ska försöka med sista minuten nu till helgen!

    SvaraRadera