2011-06-16

Stoppa Mig Juni

Idag var vi på besök hemma hos vår lärarinna Jeanette i Lovön!;) Första gången jag såg Drottningholm slott, det var väldigt fint där! :) Vi hade väldigt trevligt, blev grillning, kubb, jordgubbar och sol! Underbart!

Gick den sista promenaden med Libra idag :( Hon är så glad när jag kommer hem och öppnar dörren in till henne. Blev ett jobbigt farväl idag, känslig som jag är kan jag inte låta bli att gråta. Mina hyresgäster tycker att jag varit en exemplarisk hyresgäst^^
Kommer sakna Libra!

5 kommentarer:

  1. Men här hemma blir vi glada,att du kommer hem.Så välkommen.Kram Mamma o Isabell

    SvaraRadera
  2. Ja, känns väldigt skönt att komma hem. Även om det blir vemodigt att flytta härifrån! Kram på er!

    SvaraRadera
  3. jag får hålla med, här blir vi glada att du kommer hem! hihi <3

    SvaraRadera
  4. Men... Vems hund är Libra? :S

    SvaraRadera
  5. Libra är mina förra hyresvärdars hund! :P

    SvaraRadera