2012-02-14

Snöplog

Vaknade en gång i timmen inatt, en gång var vid klockan 03:45 av snöplogen som tycktes hålla på i en evighet. Kan kvitta med snö nu, längtar efter våren.

Igår gick jag och Jenny på en promenad efter att jag slutat jobbet. Fick en liten present av henne som hon köpte när hon va i Florida med David på deras honeymoon , ska ta kort på det och lägga upp här.

Ikväll ska jag gymma och simma med Ellen, vi har försökt göra det till rutin varje tisdag nu. Vi är duktiga! Vi skippar mys med våra pojkvänner på Alla hjärtans dag för att träna istället, haha. Jag hinner nog med lite Alla hjärtans dag-mys med Jonas ikväll ändå.
Tittade på Black Swan igår, den var lite annorlunda med speciell känsla. Men jag gilla den.
















bild lånad från http://www.imdb.com/media/rm1438038528/tt0947798

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar