2012-09-03

Second Cut

Förra helgen var de dags för Älvaslaget! Vårat lag "Kjell we dance?" va snygga i temat Party Rock Anthem ;) Vi vann inte, men hade kul ändå och tur med vädret!



Hade min kära vän Joanna på besök förra helgen, alltid lika roligt att träffa henne! Hon va med på brännbollen också. Sen blev förfest hemma hos Jimmy och Michelle och utgång på stadt! Det märktes att de va lönehelg, för de va massa folk ute!



I lördags efter att jag jobbat så åkte jag, Molly och Jonas ut till Hindens Rev. Vi gick inte hela vägen ut på udden, för vi ville låta Molly bada vid Svalnäs istället. När vi kom dit va de massor med folk som bada, brrr! Hade kollat upp om man fick ha hund där, from 1 Juni-31 augusti fick man inte de. Så tur att de va 1 september i lördags ;) De va några andra som hade hundar där också som Molly fick leka med. De bada och busa i över en timme! Så när vi kom hem blev de en dusch för Molly's del, sen sov hon som en stock!


På lördagskvällen så åt jag och Jonas lite plockmat och drack vin. Vi hade olika ostar, italiensk skinka, minipizzor, frukt m.m. Hur gott som helst!


Idag kom mina parfymer jag beställde från Lyko förra veckan, billigt och bra! Var på Kicks och lukta på massa olika. Dessa två fastna jag mest för, så köpte lite mindre flaskor istället för en stor. 
Naomi Campbell at Night & Beyoncé Heat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar