2010-10-28

Film



Har varit en lång dag idag! Vaknade 06:15 men orkade inte gå upp förrän 06:50, var extra varmt och skönt när Jonas låg bredvid mig och kallt utanför täcket. Vi åkte mot Brommaplan för idag var det gym för min del, och sa hej då till Jonas som åkte till t-centralen för att åka hem till Molly igen.

I Måndags när Jonas kom hit gick vi och tittade på bio, "The Social Network" den var väldigt bra, även om allt inte kanske är 100% sant så var den intressant att se.
Igår gick vi till "Science fiction bokhandel" Jonas var som barn på nytt :D haha. Vi köpte filmen "The Imaginarium of Doctor Parnassus" Heath Ledger sista filminspelning som han inte hann klart innan han dog. Så Jude Law, Johnny Depp och Colin Farrell spelar honom. Komplicerat men sjukt bra film, alla mina hetingar samlade, haha.

2 kommentarer:

  1. du menar mina hetingar.. du har ju jonas! ;D

    SvaraRadera
  2. Jag har dom också, eller du kan få Heath Ledger! :D haha!

    SvaraRadera