2010-10-23

Kvalster


Andra helgen sen jag flytta till Stockholm som jag är kvar här, utan att någon kommer och hälsar på. Fick lite panik bara av tanken att vara själv en hel helg. Men det kändes behövligt. Var väldigt skönt att få sova ut i morse. Sen såg det ut som en svinstia här, men jag har städat hela dagen så nu är det rent och fint!

Igår på sjukhuset fick jag reda på att jag är lika allergisk mot kvalster som jag är mot gräs/Timotej. Så frågade jag vad det är för symptom, nästäppa på morgonen var svaret. Jag som trott att jag bara var snorig varje dag, alltid nåt fel på mig liksom. Nu har jag svaret! Så det blir till att börja tvätta allt i sängen väldigt ofta och noga. Sen ska jag börja med tabletter istället för min vaccinationsspruta som inte har hjälpt mot min allergi. Får se om dom sinnessjukt dyra tabletterna som jag ska ta en gång om dagen hjälper.

Tog en promenad inne i storstan förut. Känner mig fortfarande som en turist, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar